T.C. Nieuwerkerk

TC Nieuwerkerk is dé tennisvereniging in Nieuwerkerk aan den IJssel met ruim 750 leden, waaronder zo'n 180 jeugdleden. Sinds april 2017 beschikken we over een prachtig nieuw modern clubhuis, 6 nieuwe GravelPlus banen, 3 RedCourt banen, 3 minibanen en een mooi gerenoveerd park. Daarnaast hebben we een goede tennisschool met gediplomeerde tennisleraren en professioneel barbeheer met schappelijke prijzen.

Kortom, TCN biedt tennissers alle faciliteiten voor het beoefenen van hun hobby, zowel recreatief als prestatiegericht. Ongeveer 45 teams komen uit in de verschillende competities, met als vlaggenschip Heren 1, dat in de Heren Eredivisie speelt en 17 juni 2018 opnieuw Nederlands kampioen werd! Vanzelfsprekend organiseert TCN ook regelmatig recreatieve toernooien, gezellige labelavonden en andere druk bezochte evenementen.

clubfoto